RSS

dream job?

08 Jan

am primit de dimineaţă pe mail, de la prietenul şi zeul tuturor studenţilor, Liviu Dumitraşcu, un mail cu subiectul: CV-ul tău a fost vizualizat.

Io, acuma, recunosc, nu prea îmi mai trebuie, că mi-am găsit dream jobul, dar intru de curiozitate să văz cine se interesează de mine.

Astăzi, i laughed so so so hard.

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când văd că ar vrea să mă angajeze FUN PLAY INFLATABLES PRO SRL….nu mă gândesc decât ce carieră de păpuşă gonflabilă aş putea să fac.

După puţin research… turns out că băieţii de la Fun Play Inflatables fac “proiectare si amenajare locuri de joaca, structuri modulare, jucarii gonflabile, tobogane gonflabile, jucarii gonflabile cu activitati, curse obstacole, jucarii educative, piscine cu bile”….

piscine cu bile…. sure you do…

Dream Job

 
2 Comments

Posted by on January 8, 2013 in Aiurea, Online

 

Tags: , , , ,

2 responses to “dream job?

  1. Cotoye

    January 8, 2013 at 8:40 am

    Pedobear should apply.

     
  2. Ben Ami

    January 8, 2013 at 8:42 am

    pentru ca meriti🙂
    facu tam tam prostia sa le scriu si eu unora un CV. nu ma chemara never-ever, da’ dupa 6 luni scoasera pe piata un produs pe care eu ma laudasem ca-s sti sa-l fac. adica cineva il citise si le pusese baietilor bilele la treaba. uitasem de ei, da’mi atrase atentia un prieten care ma ajutase sa pun reteta la punct. de crema de zahar ars, zic🙂 era la plic, o puneai in apa si o fierbeai.
    si atat. le-am dorit un pic de moarte si m-am linistit.

     

Leave a Reply

 
