RSS

…ghidul femeii wannabe office whore

02 Nov

Probabil ca va asteptati la un post despre mimoze corporatiste care isi calca camasile de patru ori inainte sa plece la munca si isi iau zacusca la pachet pentru pauza de pranz, cand o mananca pe scari ca sa nu le vada colegii ca nu isi permit sa comande de la Fru Fru.

Nu.

Este un post despre mine.

De curand, I got lucky and I got an awesome job that I totally love!!!

Singura mea problema cu acest job este ca imi schimba feng shui-ul vietii mele cotidiene dezlanate si complet haotice. All of a sudden, I realized I am somewhat important and I have to look accordingly. Si ca bocancii mei cu blugi evazati si taraiti pe beton nu sunt chiar outfitul ideal pentru o zi de munca. Daca in mail sunt mai oficiala ca o scrisoare de recuperare credite de la banca, lupta mea salbatica de zi cu zi cu aspectul meu exterior este o reeditare trista a celebrului 300, minus the hot dudes.

In fiecare dimineata, dupa eterna alarma de la ora 7.00 pe care nu o voi auzi absolut niciodata, la ora 9.00 ma teleportez prin rigips drept in baie, where the horror begins. Este un proces foarte simplist organizat pe o schema 3-4-2 adica wash_brush_wash – make-up_coffee_smoke – brush-again_smoke again…. and then it stops.

Acum vine momentul cheie in care “timpul nu mai avea rabdare” pentru ca deja e 9.15 si nu sunt imbracata. Si in fiecare dimineata se produce aceeasi catastrofa de tip Uraganul Sandy. Tot ce e in dulap aterizeaza pe podea pentru a putea avea o imagine de ansamblu asupra garderobei. Pasul urmator este sa constat ca nu am haine potrivite pentru a fi office whore. Dimineata se continua cu un sistem trage’mpinge de pune-fusta-schimba-rochia-calca-bluza-da-pulovarul care se va solda cu aceeasi fusta neagra simpla, pulovar subtire negru si ciorapi negri. Maybe i can trick them into believing i have a sick fetish for Morticia.

Worst part of the morning is fixing the hair. There is no way in hell, no possible circumstances, nowayJose my hair will look good or at least close to nice and arranged hair. Pentru ca am o claie de par creata si in toate directiile pe care nu o intinde nicio placa de par, niciun calcator de asfalt si in niciun caz nu va sta intr-o forma mai lipita de cap. Este personalizarea poantei cu : Dorohoi, topor in cap, coafura rezista!

Gorgona Medusa might have some serious competition. Si imi rup gatul, incurcandu-ma in cablul de la ondulatorul de par care se presupune ca are trebui macar sa lipeasca buclele unele de altele – yes, i know marketing can make us believe that – pana cand reusesc sa ondulez orice mai putin parul si renunt cand vad ca ceasul este 09.35.

And now the shoes. Bocancii mei sunt mici si tristi. In colt, pe raftul lor. Si eu sunt in ghete. Cu toc. E un compromis intre pantofi si bocanci – it was maximum heel height I could cope with for a whole 10 hours/day work.

In drum spre usa, ma mai opresc o data in oglinda din baie si mai tuflesc un pumn de spuma in cap si pare ca mi s-a potolit parul. Pana la prima rafala de vant. Si ajung la birou la 10.30 [in medie] cu parul explodat, cu fusta stramba, cu ciorapii lasati si cu o ghetele cel putin pline de praf sau de noroi.

HOW? How do you do it? What is the secret of looking like magazine covers in the morning?

I give up.

 

 

 
3 Comments

Posted by on November 2, 2012 in Aiurea

 

Tags: , , , , ,

3 responses to “…ghidul femeii wannabe office whore

  1. roxtao

    November 2, 2012 at 1:09 pm

    Si eu urasc din tot sufletul aspectul asta al jobului. Si..ma rog, nu numai, dar nu asta conteaza😀 M-am zbatut si eu la inceput cu camasi (ne)calcate, pantaloni la dunga in care ma simteam ca intr-o armura, etc. Si dupa ceva vreme am ajuns la o “uniforma” ideala. Sacou din acela de ..tricot sau cum s-o fi chemand. Stii, materialul ala ca de.. tricou gros asa (nu stiu cum sa explic mai bine..sper sa te prinzi despre ce vb), care nu trebuie calcat, nu te strange/tine pe nicaieri si se si gaseste in ultimii ani prin orice magazin, in culori si modele indeajuns de variate..Ok, eu sunt pentru negru si gri, dar ideea e ca daca preferi un look mai vesel, se poate. Tricou/bluza uni pe dedesubt, evident tot din materiale pe care nu trebuie sa le calc. Blugi negri care de la distanta pot pacali lumea ca sunt pantaloni simpli ce se incadreaza la (kind of) office style. Si pantofi cu toc ca pe astia oricum i-am purtat intodeauna sau balerini daca ma trezesc prea tarziu si stiu ca o sa trebuiasca sa alerg dupa metrou🙂
    Total: cu tot cu spalat, fumat, etc, 30 de minute.

     
  2. Di

    November 2, 2012 at 2:19 pm

    eu imi pregatesc hainele seara

     
  3. Belle d”Imagination

    November 30, 2012 at 4:52 pm

    E simplu. Ia-ţi un alt ceas deşteptător sau pune-l într-un bol de porţelan pe cel pe care-l ai.
    Şi renunţă la machiaj – 20 min preţioase, o coafură simplă care nu mai presupune să te strângi de gât cu cablul de alimentare al ondulatorului – alte 10 min preţioase. Şi pantaloni. Much safer for the ovaries.

     

Leave a Reply

 
