RSS

4 lucruri care tind să mă enerveze

14 Oct

…spun tind, pentru ca sunt mult prea superficială în multe aspecte şi consider că nu are sens sa mă obosesc să mă enervez pe lucruri pe care oricum nu pot să le schimb.

1. Gravidele din Social Media. 

Eu propun să facem o reţea socială specială pentru femeile care rămân însărcinate. MaternityBook. Unde ele se pot chattui, pot să posteze poze din salon, să dea check-in în sala de naşteri, să îşi tăguiască asistenta, să facă event la fiecare ecografie, să îşi facă fanpage pentru mogâldeaţa, să dea ăla micu Poke când începe travaliul şi, dacă e musai, să facă şi livestreaming cu naşterea.

Copiii sunt minunaţi. Când sunt ai tăi, sau ai surorii tale, sau ai prietenei tale apropiate. Dar eu chiar nu vreau să mă trezesc dimineaţa şi cât îmi beau cafeaua să mă uit la 69.095 de poze cu copilul tău încărcate în noaptea precedentă. Nu vreau să îl văd cum face căcuţă, nu vreau să văd toate cele 559 de scutece pe care le-ai schimbat şi nu, chiar nu mi se pare că a mai crescut de ieri până azi.

Mi se pare fascinant modul în care femeile odată ce devin mame… nu mai sunt oameni. E ca poanta aia cu “din om poţi să faci şofer, dar din şofer om niciodată”. Absolut toate preocupările lor se rezumă la pampers şi evenimente de alăptare în masă, de parcă niciodată înainte nu au citit o carte, mâncat o prună, mers la film sau mers la birou. eu cred că depresia post natală ar trebui să fie o problemă a bărbaţilor care locuiesc cu ele. Sunt convinsă că se vor găsi multe persoane care să îmi facă voodoo cu o păpusă de cârpă (să fie bumbac măcar. vă rog)  pentru că mi-am permis să postez aşa ceva despre acest moment sacru al vieţii…. well, cand va veni acest moment în viaţa mea, am să mă bucur de el în intimitatea căminului meu, nu o să îl fac canal de youtube.

2. Oamenii care trăiesc sănătos

Nu există aşa ceva. Pozele alea de pe Shutterstock cu oameni fericţi că mănâncă iaurt degresat şi pâine întegrală sunt nişte mari făcături tiffeţate prost. Apreciez enorm oamenii care fac sport, care îşi iau micul dejun la aceeaşi oră în fiecare zi, care se spală pe dinţi fix cinci minute cu mişcări circulare şi care îşi cumpără produse bio de îngrijire a tenului. Serios. You guys rock! Rock with boredom. Pentru voi, un miel la proţap este la fel de surprising cum e şi să vă trimită cineva pe Pluto, miercuri la ora 15.00. On the other hand, dacă tot vreţi să trăiţi sănătos, ok… let me make some room for you.

Dar nu te transforma în vocea mea interioară care mă urmăreşte peste tot şi îmi dictează cât lapte să îmi pun în cereale dimineata… oh, wait… not gonna happen. Cause I never have breakfast. (şi acum cinci antrenori de fitness s-au sinucis la replica asta). Nu mă chema cu tine la alergat în parc. Nu o să vin pentru că sunt câini şi pentru că a apărut un sezon nou din Suits. dacă McDonalds este lângă Plafar, nu, nu o să intru să îmi iau ovăz de la Plafar… unless they serve it with fries. You want a healthy life…. fine. I like mine normal. Go away now, herbalife…

3. Fumătorii ocazionali.

Fumătorii ocazionali sunt ca homosexualii încă nesiguri. Fie s-au lăsat şi salivează atât de tare după câte una încât atunci când au de unde cere o tigară o sug cu atâta pasiune de zici că sunt nişte fete de la pod de la Giuleşti care nu au avut clienţi de cinci zile…fie vor să pară interesanţi măcar cu asta, că la conversaţie oricum sunt bâtă. Other than that, you are either a smoker or a non-smoker.

4. Covoarele la mine în casă

Mă gândesc cu groază la momentul în care va veni mama în vizită şi vom avea aceeaşi conversaţie as usual… haide să îţi luăm un covor măi, mamă. Stai aşa ca în drum.

Da. Pentru că mie aşa îmi place. Îmi place să stau desculţă. Am o ură pasională faţă de şosete şi îmi place să calc pe gresie şi pe podele cu picioarele goale. Chiar dacă sunt 8 grade în casă, eu voi sta tot cu picioarele goale. Pentru că pot.

 

 
3 Comments

Posted by on October 14, 2012 in Aiurea

 

Tags: , , , ,

3 responses to “4 lucruri care tind să mă enerveze

  1. Ben Ami

    January 4, 2013 at 7:28 pm

    mi s-a facut frig… eu d-aia stau incaltat!🙂 ca nu-mi plac covoarele si am un 20-24 (n-am stat sa-i descos) de bucatarie-n gresie.

     
    • Ben Ami

      January 5, 2013 at 12:41 am

      20-24 de metrii patrati, la naiba🙂

       
      • Ben Ami

        January 5, 2013 at 12:42 am

        un i, da.😦

         

Leave a Reply

 
