RSS

3 replici pe care nu le suport

27 Aug

Warning – today is not a funny day, it’s anger management day. Pentru ca sunt la a treia audiţie a unei replici pe care nu o suport, in decurs de 4 ore de la trei persoane diferite, am decis sa nu le scot oasele bazinului prin nas cat timp îi bat cu o cameră de bicicletă, ci sa îmi pun căştile în urechi şi să pretind că muncesc.

Exista anumite replici care îţi provoacă gag reflex încă din momentul în care te aştepţi să fie rostite. Sunt acele replici care îţi provoacă urticarie pe singurul punct al spatelui pe care nu ajungi să te scarpini. Acele replici pe care toată lumea le spune pentru că aşa au auzit în 10 comedii romantice de categoria B sau aşa i-au învăţat psihologii de serviciu de pe Euforia TV.

Ceea ce e şi mai enervant este că nimeni nu ştie FOR SURE că aşa e pentru că – EVIDENT – nimănui nu i s-a întâmplat aşa, dar we all have a friend of a friend pe care nu îl ştim personal dar am auzit noi că aşa a păţit.

1. O să se întâmple când nu te aştepţi – this one is by far my favorite. My basic logic refuză să înţeleagă/accepte această aberaţie a naturii. Pentru că …

a) de ce p**a mea să mai vină ceva/cineva când deja nu mă mai aştept. Dacă nu mai aştept înseamnă că am înlocuit sau am găsit altă soluţie, ergo nu mai am nevoie.

b) dacă încerc să păcălesc karma şi pretind că nu mă mai aştept ca să se întâmple ceea ce nu mă aştept să se întâmple, nu se cheamă că astept să se întâmple ceva fiindcă nu mă aştept să se întâmple pentru că acel ceva se întâmplă numai când nu mă aştept, nu? because yes, fuck logic. 

2. Totul se compensează – dacă totul se compensează, la cât căcat am servit în ultimii patru ani în curând mi se va lăsa moştenire un stat şi trei insule satelit. Şi voi avea parte de Simon Baker, Javier Bardem, Robert Downey Junior şi Brad Pitt care se vor bate în valurile mării ca să câştige dreptul de a-mi fi scăunel de picioare.

E ca la farmacie, de fapt, platesti 120 de ani la CAS si daca apuci, la 95 de ani poti sa iti iei un algocalmin la 3 lei in loc de 5.

3. Vine si vremea ta – când aud replica asta îmi închipui un Captain Picard care taie bilete în faţa navei Enterprise şi face strigarea: alo, tu, aia din spate cu penele zburlite. Da, da. Aia cu faţa de virgină crispată. Hai înăuntru, a venit şi vremea ta. Ai cinci minute. Te descalţi pe hol şi faci prima la stânga pe coridor. Nu, nu ai voie cu aparatul foto.

 

 
10 Comments

Posted by on August 27, 2012 in Aiurea

 

Tags: , ,

10 responses to “3 replici pe care nu le suport

  1. Dani

    August 27, 2012 at 1:17 pm

    Las’ ca vine si vremea ta. Cand te astepti mai putin. Si stii de ce? Pentru ca totul se compenseaza! :))))) (Asta a fost 3 in 1. Daaar, stiu perfect ce simti. Si eu am auzit replicile astea plus aia cu “Ce-i al tau, e pus deoparte” :))))) Music to our ears. Marea problema e ca nu le poti indesa ceva pe gat inainte sa scoata un sunet :))) ).

     
    • gascaprinapa

      August 27, 2012 at 7:20 pm

      da! ce bine ca e pus deoparte. daca e al meu, de ce kkt nu mi-l dai??

       
  2. miky

    August 27, 2012 at 1:21 pm

    ultima e my favourite pt ca e doar o scuza de kkt folosita de un nevertebrat care n are cohones sa ti zica n fata ca de fapt vremea aia nu va veni prea curand, poate chiar never ever, dar el se mandreste ca e baiat bun si tre sa faca frumos. sa fie bine, ca sa nu fie rau, vorba unui intelectual contemporan🙂

     
  3. d

    August 27, 2012 at 5:07 pm

    lovely!

     
  4. bogdan

    August 28, 2012 at 7:26 am

    :)) tot e funny

     
  5. Simona

    August 28, 2012 at 5:18 pm

    yep…mare dreptate ai😀 tnx si de portia de ras copios :))

     
  6. rafy

    September 13, 2012 at 6:25 am

    Ce e al tau e pus de o parte …

     
  7. Ioana

    September 14, 2012 at 12:18 pm

    Genial articol! Doamne, cat poti fi de amuzanta, gasco!

     

Leave a Reply

 
