RSS

Go to the gym they said. It will be fun they said

17 Aug

Insipirata de durerea care imi piseaza fiecare celula musculara si osoasa din corp si nemiscandu-ma prea mult prin casa pentru ca “au, durerea, sa-mi f*t, baga-mi-as, ‘tu-ți morții și răniții tăi de” febra musculară, mi-am adus aminte de mai multe lucruri pe care nu vrei domțle sa le faci. Ai accepta cu bucurie să mulgi o vacă de trei ori pe zi și dup-aia să vinzi laptele pe o strada în Ferentari, dar numai aia nu. Dar… daaaar… TREBUIE. Iata cea mai recentă activitate pe care o urasc cu pasiune. Dar TREBUIE să o fac.

MERSUL LA SALĂ

Știu că sunt oameni pasionați de mersul la sală. Le place. Se simt bine acolo. Da. Aia sunt bărbații și femeile care arată ca bateristul de la Placebo, respectiv Pink. Muritorul de rând, care nu a mai facut sport de când a dat ultima rezistență la sport în clasa a 10-a și apoi l-a scutit mama pe caz de laringită, se simte ca un…cur la sală. Și nu un cur frumos, un cur urât. Să luăm exemplu aerobicului. Că ăsta m-a deșelat pe mine ieri. Am intrat foarte voiasă și odihnită în sală, am văzut cinci colege de suferință, notabil mai rotofeie decât mine și care cred ca au fost colege de liceu cu Stela Popescu și-am zis: Perfect. Sunt Usain Bolt pe lângă ele. Deci am pășit cu încredere fiind convinsă că nu mă fac de căcat decât față de antrenoare. Ca să elimin și asta m-am dus șii-am spus o replică pe care nu am mai spus-o de mult: știi, e prima dată când fac asta. Și ea rânjește (urma să înțeleg mai târziu de unde acel rânjet) și îmi spune: Hai că o luăm mai ușor atunci.

Excelent. Tot ce am de făcut este să țopăi o oră, să mă întind de cinci ori pe saltea și gata. Superb. Și in câteva luni o sa fiu the mightiest hottie in town.

…………………………….

17.15

……………………………..

I will not be humiliated by some grannies who can jump faster than me. I must succeed. I will not quit. The pain in my back is going to go away. One more jump. And … one two three four… one, two… fuck it. Ma duc să beau niște apă să pară că mi-e foarte sete și de aia m-am oprit, nu pentru că nu mai pot. nananana nana nna nnananna na. gâl gâl, na na. zbumti zbumti, super, Vara nu dorm mixată house. Yes. great. na na… gâl gâl gâl. Ok. Să mergem înapoi.

.

.

……………………………………………..

17.25

……………………………………………..

Deja, după 25 de minute, în care ai impresia că ți-ai transpirat inclusiv măduva spinării prin față, gingii, ochi, palme, spate, talpi, and so on…. constați că.. au trecut DOAR 25 de minute. Și te uiti în stânga și o vezi pe tanti Mioara care e la al sasea tura de cate 8 abdomene cum le face cu nonșalanță de zici că amestecă în umplutura de sarmale și vezi negru în fața ochilor. Te uiți în dreapta și o vezi pe vecina ei de la patru care se gândește – și ea ajunsă la a șaptea tură de abdomene – probabil la câte molifte să ducă la biserică duminica asta. Și tu, te-ai oprit. Și vezi în oglinzi, reflectându-se zâmbetul sadic al antrenoarei.

……………………………………………..

17.35

……………………………………………..

Ce bine. Acum facem pentru picioare. Pot să îmi odihnesc cele 564 de crampe ale burții (de care voi scăpa, dacă nu mor de inimă la aerobic) acum că ridicăm din craci. Hmm… nu pare foarte greu. doi și trei si… opt. si doi si trei și… cacat. patru. cacat. cinci. cacat. sase. și te doare. rau. sălbatic de rău. și nu doare în sensul ăla bun. nu. doare în sensul ăla rău. și te doare și mai rău când știi că mâine. MÂINE. o să doară și mai tare.

……………………………………………..

17.40

……………………………………………..

Gata.

Te-ai întins pe saltea și ai rămas acolo. Pentru că nu mai poți. Pentru că tremură carnea pe tine ca piftia de Crăciun pe care îți dorești să nu o fi mâncat vreodată în viața ta. Pentru că ai impresia că au venit 50 de chinezi mici cu ciocănele de piatră și te-au bătut pe tot corpul. Și în stânga și în dreapta ta, tanti Mioara și vecina ei de la patru, încă mai fac bicicleta în aer și par că se și distrează pe tema asta. Și becul din tavan, brusc dispare și în locul lui vezi fața antrenoarei. Care nu a transpirat nici un strop în timp ce fața ta e atât de mov că pare că te-au scos din butoiul defect al lui Copperfield. Și te întreabă: esti ok? rânjind.

Do I look ok? Really. DO-I-LOOK-OK-TO-YOU?

………………………………………………..

17.50

………………………………………………..

Plângi mocnit în dușul albastru de la sală știind că trebuie să vii și săptămâna următoare. Și o să vii. Și nu o să fumezi cu 5 ore înainte. Și o să bei 3 litri de apă să ai ce transpira. Și cât timp te doare, îți repeți în gând: eu am să port rochia mulată de la H&M pe care mi-am luat-o acum 4 ani când aveam 48 de kile. Eu o să port din nou rochia aceea. Eu o să port din nou rochia aceea.

Și la un moment dat. Te va durea și mai tare și atunic treci la motivații mai serioase: Dacă arăt ca Charlize Theron pot să mă culc cu Robert Downey Jr. Dacă arăt ca Charlize Theron pot să mă culc cu Robert Downey Jr.Dacă arăt ca Charlize Theron pot să mă culc cu Robert Downey Jr.Dacă arăt ca Charlize Theron pot să mă culc cu Robert Downey Jr.Dacă arăt ca Charlize Theron pot să mă culc cu Robert Downey Jr.Dacă arăt ca Charlize Theron pot să mă culc cu Robert Downey Jr.Dacă arăt ca…. FUCK YOU CHARLIZE THERON! 

………………………………………………….

18.48 – a doua zi

………………………………………………….

Ești pe canapea. Și nu faci nimic altceva decât să tastezi. Și chiar și așa… tot te doare.

………………………………………………….

Go to the gym they said. It will be fun they said

 
11 Comments

Posted by on August 17, 2012 in Aiurea

 

Tags: , , , ,

11 responses to “Go to the gym they said. It will be fun they said

  1. Daniela MB

    August 17, 2012 at 8:43 pm

    aww sweetie… cu timpul, cu anii va fi mai usor, o sa vezi. Singurul inconvenient este ca ori de cate ori o sa faci o mica pauza, o sa te doara din nou. Altfel, cum sa nu, it’s fun!

    Glumesc acum (oarecum). Sa vezi ce bine va fi cand vei fi cat de cat antrenata si vei incepe sa simti endorfinele zburdand prin corp, in loc de acidul lactic care te doare acum de rau. Abia atunci e fun.

     
    • gascaprinapa

      August 18, 2012 at 7:51 am

      Astept endorfinele alea ca pe a doua pogorare, Daniela. Acid lactic you say. So the devil has a name and now I know it.

       
  2. miky

    August 17, 2012 at 9:00 pm

    :)))))))))))))) am murit de ras.si te inteleg perfect, eu am fost de citeva ori si mereu am abandonat😀

     
  3. malecsia

    August 18, 2012 at 6:21 pm

    :)))) exact prin asta am trecut si eu acum o luna… dar acu e mai usor😀

     
    • gascaprinapa

      August 19, 2012 at 11:22 am

      deci zici ca intr-o luna nu mai doare? :-s o luna intreaga? trebuie sa rezist o luna pana nu mai doare?

       
  4. The Magpie

    August 20, 2012 at 9:50 am

    You’re going about it the wrong way. Nu te duci la sala daca nu ai cat de cat tonus si nu stii cat de cat ce faci. Do it at home! No more sweaty neighbors, no more prying eyes, no more comparisons leading to self-pity and self-derision. Sunt o gramada de programe bune, iti trebuie doar un yoga mat si determinare. Gasesti pe youtube nu stiu cate sesiuni de diferite lungimi si dificultati de yoga, pilates, yoga-lates – ca da se si combina – cardio, tae-bo, zoomba, etc, etc, etc. Daca vrei ceva mai comprehensiv intra pe beachbody.com, gaseste un program care crezi ca ti se potriveste si trage-l de pe torenti. Crede-ma cand iti spun ca functioneaza. Ganbatte! as the Japanese say.

     
  5. Irina

    August 22, 2012 at 12:49 pm

    :)) Ce funny esti… Eu foarte rar am facut febra la aerobic sau fitness. Mai degraba am facut cand m-am aventurat 10 km pe jos, dintre care jumatate pe nisip. Atunci chiar ca ma dureau niste zone despre care nici macar nu stiam ca exista. Ah, mint, am facut febra de la Yoga, dar oricum am zis ca nu imi mai trebuie Yoga cat oi trai :)) A fost infiorator, doamne fereste… Bine, m-am si dus dupa o ora de Zumba, unde ne solicita de nu iti vine sa crezi.

    Cu timpul o sa te inveti. Si o sa intri si in rochia aia mulata, iar cand vei reusi “performanta”, nici nu iti vei mai aminti de durerile prin care ai trecut, asa de mandra vei fi😀

     
    • gascaprinapa

      August 27, 2012 at 11:41 am

      sa te auda entitatea divina si sa intru in rochia aia. de intrat intru si acum in ea, dar arat ca un salam de sibiu lasat in soare doua luni. as attractive as a seaweed.

       
  6. morzor

    August 27, 2012 at 12:51 pm

    du-te la sala ca e bine. in cateva saptamani – poate o luna o sa vezi rezultate bune. o sa te miri de cum poti sa urci scari fara sa gafai, sa alergi, sa mergi mai cu viata fara sa obosesti, d-astea.
    nu le lua in seama pe mamaile care sunt mai fit ca tine, in 3-4 sedinte le dai lectii, la varsta ta.
    daca ai dureri ascutite prin vreun loc, ia o pauza pana se mai lasa – nu e acid lactic, sunt microrupturi musculare care se vindeca (asta e mecanismul de crestere al muschilor, nimic nenatural). Daca te duci si tragi peste risti accidentare.

    as zice ca o luna sa mergi maxim de 2 ori pe sapt, poate chiar o data si sa adaugi mai incolo – daca zici ca n-ai facut sport pana acum si ca exista kg in plus, efortul pe care il faci la gimnastica nu e numai aerobic si solicitari prea mari pe articulatii = buba, in cele mai multe cazuri.

    ia-o incet dar tine-te, daca poti. succes!

    (smf, ce wall of text …)

     
  7. Another_Outsider's WordRain Ink.

    September 3, 2012 at 6:58 am

    Ah, ce experienta minunata. Musai trebuie sa incerc si eu. Imi aduc aminte cand am iesit sa alerg in parc, am facut o tura, m-am asezat pe iarba si mi-am aprins o tigara sa-mi tamaiez plamanii [begone, lactic acid. some smoke should do the trick]. Si apoi m-am uitat la mosuletul ala de 70 de ani care deja facuse 2 ture. Oh, wait. 3 ture. Hm. 4 ture. 5 ture. wtf. fml. plm.

     
  8. Ben Ami

    January 4, 2013 at 6:52 pm

    cel mai usor e sa abandonezi. sa te simti nul, nimeni, o carpa.
    ai nevoie de un suport. cineva trebuie sa fie maica tereza si sa-ti asculte ZILNIC plansetul. macar 10 minute. si-o sa poti continua. singur e greu si daca reusesti incepi sa te uiti de sus la oame si meni. si nu multi pot face asta fara sa-si futa capu’. am exemplu si ma opresc aici, reiterand: ai nevoie de un suport. uman.

     

Leave a Reply

 
