RSS

Top 10 penalitati muzicale romanesti

23 Jul

Pentru cei care se plang de faptul ca muzica romaneasca de astazi este o porcarie si ca “uite unde am ajuns” si ca nu mai e muzica asa cum era candva, si tot felul de melancolii esuate la a 12-a bere pe terasa din Argentin sau pe la vreo bodega de Regie… sa va fac un mic playlist de remember the 90’s ca sa vedeti ca parca nu e CHIAR atat de rau acum. Da, avem penalitatile noastre, de Inne, Alexandre Stan sau Antonii… dar, parca ne mai spalam si noi in ultima vreme. Macar nitel. 

 

10. Pe locul 10 avem o creatie de mare angajament si catifelatie. Ii mai tineti minte pe baietii astia doi?

 

.

9. Continuam lista de penalitati cu o melodie estivala, cantata de o trupa de trei minunate de care toti ne aducem aminte si ne gandim cata iarba trebuie sa fumam sa ne stergem amintirea asta din memorie.

 

.

8. Nu exista top Penal anul 2000 fara ele. Nu se poate.

 

.

7. Nu puteam sa uitam de acesti Backstreet Boys autohtoni cu blugi din Bazar si cu video filmat in gara Pascani.

 

.

6. Sa recunoastem ca toti ne uitam la videoclipul asta pentru sani, cur, buze, si orice mai stie sa faca fata asta. Ne uitam la el cu televizorul dat pe mute, ca oricum nu conta ce canta. Fata asta era expresia perfecta pentru : “ba, macar e buna…”

 

.

5. Pe locul cinci avem o compozitie cu totul speciala. Versurile sunt chiar concepute in doua limbi pentru a permite ascultatorului sa transcendentalita-mi-as in alte universuri lingvistice inaccesibile lui ca taran prost din discoteca din Dolhasca, care este el. Dar sa ascultam:

 

.

4. Premiul special pentru categoria “I could never get that drunk” merge la baietii astia:

 

.

3. Nu am stiut de la astia pe care sa o aleg… asa ca am luat-o pe prima din lista. Dar puteau la fel de bine sa fie toate piesele lor aici:

 

.

2. La categoria “Marfa de pedofil” va prezentam:

 

.

1. Iar locul 1 merge la fetele astea doua care sunt gresite de la inceput la sfarsit. Melodia asta intra la categoria: “This song gave me cancer”. Knock yourself out.

.

A fost greu sa aleg numai 10… Foarte greu. Asa ca….cine se plange de astia ai nostri de acum… Moga is a genius. Worship him. Please. Si Smiley la fel. 

 
4 Comments

Posted by on July 23, 2012 in Aiurea, Muzica, Romania

 

Tags: , , , , , , , ,

4 responses to “Top 10 penalitati muzicale romanesti

  1. Francisc Alin Nicolescu

    July 23, 2012 at 9:51 am

    la cat imi place blogul, imi pare rau dar este complet fals. pe langa moga si smiley astia sunt niste zeitati nemuritoare ale muzicii mondiale, si tot ar fi o alternativa mai buna fata de ce se asculta acum.

     
    • gascaprinapa

      July 23, 2012 at 10:02 am

      multumesc de apreciere pentru blog.🙂
      de gustibus. mie muzica romaneasca de acum 10 ani mi se parea atunci si mi se pare si acum de calibrul: Dafuq is this shit?

      anyway, hugs! and keep reading me😛

       
      • Francisc Alin Nicolescu

        August 5, 2012 at 4:29 pm

        un raspuns demn de toleranta gastelor acvatice de pe mapamond😛
        already read everything, write more ;;)

         
  2. Ben Ami

    January 4, 2013 at 6:45 pm

    mai, da’ si eu tampit… am crezut ca rezist… am ascultat nambarone…
    ti s-a intamplat sa-ti apara herpes din senin?😦 as putea sa jur ca simt ceva pe buza de jos.

     

Leave a Reply

 
