RSS

random facts #1

08 Jul

Pentru ca de-a lungul zilelor adun tot felul de lucruri pe care vreau sa le comunic, dar nu sunt destul de spectaculoase cat sa le dedic o postare intreaga, se naste seria Random Facts. Decat 5 odata va scriu.

1. Eu cred ca Adi Despot s-a lasat de iarba. Am fost la B’estfest si am prins concertul Vita de Vie. Sau mai bine spus Holograf. Mă bâțâiam ca un c*i in caldare pe caldura sahariana de sâmbătă și mă pregăteam de pogo/moșeala/ceva acolo. Sa transpir acolo, că bani de sală nu am. Când… ce să vezi… A venit Vița de Vie, s-au așezat pe scaune, și-au scos contrabasul și am ascultat muzică de cameră. Ba chiar am auzit și o splendidă interpretare jazzy a piesei Basul și cu toba mare. Sau cum se cheama acum: Contrabasul și țambalul tăcuți. Acuma, să dăm Cezarului ce e al lui Mandela (invitatul special al trupei). Suna al naibii de bine, nu mă înțelegeți greșit. Concertul a fost foarte tare, DAAAAR ce s-a întâmplat cu Vița de Vie? Dați-i lui Despot iarba înapoi. Vă rog.

2. Din categoria Cooperativa Munca în Zadar vă prezentăm B’estfest 2012. Așadar, faci tu ditamai festivalul. Și îți oprești o bucată de câmp si faci parcare. Nimic anormal până aici. Și observi că pe la jumătatea parcării tale… ai un șanț. Nu foarte mare, dar destul cât orice mașină care nu e 4×4 să își facă țăndări scutul. Acum. Ce soluție ai? Să aduci un camion de pietris/nisip/țărână/hai chiar și buruieni!! și să astupi șanțul ca să nu îți umple toți șoferii firgiderul de carne (muncă de 2 ore cu indulgență) saaaaau pui cinci fraieri, pe care îi plătești (sau mai rău, nu-i plătești) să stea în dreptul șanțului, pe fiecare culuar de acces ca să dirijeze mașinile să nu vină cu viteză să își facă țăndări bijuteriile (muncă de minim 8 ore/zi fiecare zi, 3 zile de festival). NORMAL ca alegi a doua varianta. Ce, ești prost să aduci tu un camion de pietriș?

3. Eu în seara asta m-am uitat la Mamaia Copiilor. Nu voi da o explicatie pentru această acțiune. I’ll just let you imagine whatever you want. Și uitându-mă eu la Mamaia Copiilor am constat un lucru. Fratili meu, copiii aia știu să cânte. Știu să cânte super bine. Atunci, de ce la Mamaia mare, aia pentru 18+, sunt numai petarde? De ce la Mamaia mare nu vin aștia de la Mamaia mică după ce mai cresc. Dacă, toți copii aștia de la Mamaia mică ar ajunge să cânte peste 10 ani, muzica românească ar fi salvată. De ce nu trimiteți copiii aștia la alte concursuri? De ce nu le compuneți (dar nu mă refer la Moculescu și Țeicu, vă rugăm rămâneți pe poziții acolo) muzică mișto și să rupem festivalurile de muzică din toată lumea?

4. Fat People, y u no wear long skirts and pants? Înainte să săriți cu gura că îmi simt atacată anorexia de grasele feministe…. și eu sunt grasă. I am working on not being fat anymore, dar pe parcursul acestui proces, nu îmi revărs țesutul adipos în retina restului lumii. Rule no1: dragele mele, nu vă mai îmbrăcați în alb. Rule no2: Dragele mele, nu vă mai luați pantaloni cu talie joasă cu un număr mai mic. Arătați ca niște cozonaci crescuți în exces și revărsați peste marginea tăvii. Rule no3: Dragele mele, dacă vă vedeți burta de sâni nu vă băgați tricourile în pantaloni. Dacă respectați măcar aceste trei reguli, lumea ar fi un loc mai bun și mai estetic. Și între timp, la sală cu voi.

5. Rockerii de festival. Începând cu poza rockerului ridicol de fotogenic.. acea poză apărută pe 9gag și care a făcut turul Internetului, am observat un trend plictisitor. A apărut acest grup de trei-cinci rockeri care sunt la orice concert și apar în cel puțin 1.000 din cele 1.100 de poze. Metalhead s-a transformat în albumul lor de fotografii de familie. Și ca să nu cumva să nu fie recunoscuți, mai vin și îmbrăcați/dezbrăcați la fel. Să îi observe lumea. Căăăă… nu cred că aveau ei chef să stea la concert la Royksopp sau la Selah Sue după ce au făcut o horă la niște italieni care cântau un hardcore foarte vesel și după o moșeala la o trupă la scena mică de la B’estfest. Dacă îi vedem și în pozele de la Summer Well, e clar că sunt doar narcisisti și în niciun caz fani devotați.

 

Cam atât pentru azi. Țineți aproape. Revenim.

 
1 Comment

Posted by on July 8, 2012 in Aiurea, Muzica, Romania

 

Tags: , , , , , , , , ,

One response to “random facts #1

  1. SIS

    July 9, 2012 at 5:06 pm

    Eu cred ca aici trebuiesc facute niste precizari:

    1. Despot s-a lasat de iarba pentru ca a trecut pe Extasy. Iarba nu facea fata la preselectiile alea de la Megastar.
    2. Santul este conform normelor igienico-sanitare in vigoare si de prevenire a incendiilor. Adica in caz de ploaie sa fie pe unde sa se scurge apa.
    3. Pentru ca toti copii sunt frumosi dar nu toti adultii au bani de silicoane.
    4. Pentru ca sunt toti angajati cercetatori la Poli intr-un proiect de testare a “rezistentei materialelor”.
    5. Pentru ca aia au fost singurii care si-au dat consimtamantul in scris sa le puna pozele pe net. Restul n-aveau hartie la ei si Miluta nu mai avea loc de alte tatuaje.

     

Leave a Reply

 
