RSS

cum mi-am dat seama ca sunt grasa

21 May

metoda mai putin evidenta. ca de uitat in oglinda, ma uit si eu.

realitatea sta cam in felul urmator: eu nu sunt o femeie frumoasa. sunt draguta, simpatica, cutie-pie, lookatthoseboobs kind of woman. Si m-am obisnuit cu asta de 24 de ani incoace.

ca mi-au spus-o si altii in forme voalate – sau mai putin voalate de tipul muci in fasole: esti neatractiva, ar trebui sa slabesti sau colocvialul “te sun eu”, este si asta o alta poveste.

de mica, mama a incercat toate formele posibile de diete de la baut apa fiarta dimineata, la pastile cu tarate si niste placinte care aveau gust de namol cu cimbru morcov si portocala statuta in soare. nothing really worked.

Ceea ce a functionat la un moment dat si am scapat de vreo 12 kilograme a fost un iubit nitel isteric si cu probleme de anger management care ma suna dimineata si seara si ma intreba daca mi-am facut exercitiile.

am iesit la alergat, pana cand m-au fugarit cainii maidanezi prin gradina botanica and i promised myself never to do that again.

m-am inscris la cursuri de dans in ideea ca impusc doi iepuri deodata dar in afara de a cunoste 15 femei de patruzeci de ani carora le zvacneau sfarcurile cand se intorcea instructorul cu spatele la ele si a contempla cate 90 de kilograme de sarmalute in foi de varza si placinte poale in brau invelite in treninguri din obor cum incearca sa invete jive nu am reusit.

am petrecut si cate patru-cinci zile fara sa pun nimic in gura, dar am descoperit ca daca nu mananci si nu dormi pana cand lesini de epuizare, cumulat cu o cadere nervoasa nu te slabeste, ci corpul tau reactioneaza fix pe dos.

intr-un final m-am impacat cu ideea ca sunt mai corpolenta decat altele si ca orice as face nu cresc mai inalta de un metru si un scuipat, deci as putea la fel de bine sa imi vad de treaba si sa exploatez cat mai mult partea buna a lucrurilor: adica 120 de cm de bust care trece oricum, dar neobservat nu.

si de cateva zile…. ma simt abuzata optic. nu pot sa dau si eu un scroll in facebook si sa imi stalkuiesc crushurile, iubitele lor si sa vad ce au mai facut prietenii mei cu vieti mai bune ca a mea care sunt impliniti profesional, au nevasta, trei copiii si caine… ca din dreapta ecranului, una sub alta ma violeaza optic reclamele cu: vrei sa slabesti? afla cum. scapa de kilogramele in plus fara niciun efort. mananca tot ce vrei, si scapa de grasime.

‘ai nu mai spune. deci imi pun eu celulita aici pe canapeaua mea rosie, apare alladin, ma pune sa ii frec lampa si brusc o sa fiu mila jovovich peste noapte. yah. not getting fooled by that again (sic)

dar trecand peste imbecilitatea anunturilor si a cretioniziei din spatele produselor naturiste sau chimice care au ca singur scop sa iti exfolieze stomacul si sa te faca sa alergi la baie o data la 6 minute ca sa iti dereglezi rinichii pana pleci la bulgari sa ti-i schimbi… de ce trebuie sa mi le targeteze facebook-ul mie?

ok, m-ati masurat in poze sa vedeti ca sunt cu decimala peste 906090? am pus prea multe piese cu Adele pe wall? daca treci de o perioada de doi ani de zile de cand esti single, automat se presupune ca esti urata cu crengi si tre sa faci ceva cu tine?

i mean…i know i’m fat. i don’t need to see it posted all over my computer. i have mom to remind me that daily. thanks, Facebook, but we’re good.

 
12 Comments

Posted by on May 21, 2012 in Aiurea

 

Tags: , , , ,

12 responses to “cum mi-am dat seama ca sunt grasa

  1. Andrada Fermoar

    May 22, 2012 at 1:12 am

    Bine de tot!

     
  2. blackeyedblue

    May 23, 2012 at 10:02 pm

    For the record, it’s not you. It’s fb. Exceptand cazul in care ne masoara pe toate. lol
    Cert e ca (datorita lipsei de adblock plus pe acest minunat latop pe care il voi tot folosi pana sambata) am observat si eu aceleasi tendinte la fb-ul meu. Mai exact: “Forma de vis – slabeste fara efort” si “Vrei un fund mai bombat?”.
    /sigh

     
  3. Samira

    July 18, 2012 at 12:14 am

    Ai un mare curaj sa pui cartile pe fata , foarte mare🙂 si eu am kg in plus si sunt complexata dar cu siguranta nu m-am gandit sa scriu un articol despre asta, desi e o parte din mine.

     
    • gascaprinapa

      July 18, 2012 at 12:16 pm

      Iti multumesc. Nu e atat vorba de curaj cat de umor. Ca sa nu ai senzatia ca irosesti tot ce ai pe lumea asta trebuie sa razi. De tine, de altii, de situatii, de absolut tot ce te inconjoara. Daca as lasa toti monstrii din dulap sa ma calce in picioare, nu as rezolva decat sa devin mica si insignifianta. Prefer sa ii scot de acolo, sa le fac o cafea si sa ii iau la misto.🙂 Asa ca, pana vei gasi acea cura de slabire care o sa ne faca pe toate Angelina, apuca-te si fa haz de propria persoana, singura sau cu prietenii si o sa vezi cat de bine te vei simti si cat de confident vei fi in momentul in care vei vedea o masa intreaga de oameni care sunt fericiti datorita tie. Totally worth it! Come on, shout with me: Fluffy power :))

       
      • Samira

        July 18, 2012 at 12:41 pm

        Exact ce naiba , si cei ce nu le plac de noi sa nu se uite la noi !
        Sunt adolescenta , si de multe ori am lasat “mostri din dulap” sa ma manance transformandu-ma intr-o fata tacuta si retrasa , negandu-mi adevarata natura.
        Am inceput cu sunt o adolescenta vrand sa continui cu , nu am avut puterea sau mai bine spus intelepciunea sa vad lucrurile dintr-o persperctiva mai roz , asa ca mi-am tait in primul rand eu craca de sub picioare si apoi alti..So Fluffy power si intr-un fel sunt recunoscatoare ca datorita conditiei mele m-am ingrijit si de creier nu doar de corp si nu imi sta gandul doar la urmatoarea iesire in club:)

         
      • gascaprinapa

        July 18, 2012 at 2:21 pm

        ei, sa nu exageram. Clubs are fine. Si e bine sa ai o viata sociala mega agitata. Si nu pleca de la premisa : cui nu ii place sa nu se uite. Incearca sa gasesti ce e mai bine pentru tine. Hainele care trebuie, coafura care trebuie, pantofii care trebuie. It’s amazing what clothing and hairstyle can do.🙂 E ok sa gasesti in dorinta de a fi vazut frumos motivare sa scapi de kilograme sau de anumite defecte. Ceea ce vreau eu sa spun este ca nu trebuie ca intre timp, pana ajungi la corpul pe care il vrei, sa te deprimi si sa fii nemultumit. enjoy the road.

         
      • Samira

        July 18, 2012 at 5:38 pm

        In cluburi sunt drogurile , bautura , si anturajul prost aka cei care au cazut la bac , dar fiecare cu parerea lui🙂
        And thanks🙂 i hoe you will enjoy the road too.

         
  4. gabriel

    September 24, 2012 at 12:19 pm

    ce am inteles eu la tine samira… nu cred ca ai procedat bine… gen cine n ma place sa nu se uite la mine.. adica cine se uita,gata,cedai asa usor ?:)

     
  5. gabriel

    September 24, 2012 at 12:21 pm

    Apropo… am 24 de ani si ciar imi doresc o iubita mai plinuta,nu de alta dar ma atrag mai mult fetele plinute si plus de alta… sunt mai dragute,mai de viata,mai vesele etc… id-ul meu este baiat_dragut_buc

     
  6. gascaprinapa

    September 25, 2012 at 10:33 am

    serios Gabriel? Incerci sa agati aici pe blog :))) ? am ras cu pofta, esti foarte tare!

     
    • gabriel

      September 26, 2012 at 7:58 am

      ma bucur ca te-am facut sa zambesti😀 dar poate aici gasesc ceva serios… adica genul de femeie care sa traga cu casa… daca intelegi ce vreau sa spun :)ti pup😀

       
  7. Ben Ami

    January 4, 2013 at 5:17 pm

    aici nu-s de acord. poti sa nu lasi mesajul! de chinuit sa arati bine trebuie s-o faci. pe salate din 5-10-20 de legume daca gasesti… foamea dispare si mananci si mai sanatos. iar daca nu poti alergare (sa zicem ca din cauza cainilor) poti… fiare. exercitii-s multe da’ tu trebuie sa alegi pe cele “generale”. sa zicem ca semigenoflexiuni, ca sa nu strici genunchii, indreptari, pentru ca-s neapreciat de bune, si abdomene (de toate felurile, si poti incepe din stand in fund si rotind mijlocul stanga si dreapta, aplecandu-te totodata). 3 tipuri de exercitii in 3-5-10 serii de cate 50 de repetari, ca sa lucrezi aerob (sa fi atenta la greutati, sa stai cu ele la 30-50% din capacitatea maxima pentru exercitiul respectiv). de 3 ori pe saptamana pentru inceput si combinat cu salatele alea si mai putina sare. poti sa bagi si vitamine, insa nu minerale. si somn MINIM 8 ore. compromisul asta e musai sa-l faci.
    arati bine acum, si la 35 ce-o sa faci?
    cunosc femei care si la 60 arata CU MULT mai bine decat 95% dintre cele de 20.
    e si genetica, da… dar discutia ar fi prea tehnica.

     

Leave a Reply

 
