RSS

Road trip to Ireland!

15 Apr

Peste cinci zile ma voi sui in Aer Lingus cu destinatia Dublin. I iz going to Oirland.

Înainte să năvăliți cu sfaturile gen: să bei Guiness, să faci pistrui, să te vopsești roșcată, să nu vii cu burta la gură, să nu intri în comă, să îți iei umbrelă și chiloți impermeabili… i know. I have been there before. Și în spiritul acestor sărbători pascale în care plouă de rupe aici în sectorul 2 de unde transmitem…  să narăm…

…totul se petrecea în vara lui 2007. Am plecat în mijlocul lui iulie în Dublin. După experiența primului zbor cu avionul, am crezut că ce era mai rău trecuse. Dar, hell was not even near. De îndată ce am făcut primul pas afară din aeroport, m-a lovit o doză considerabilă de pitoresc irlandez….adică, un frig de te caci pe tine, vântul avea 100 km la oră și în 3,14 secunde eram udă până în locuri pe unde nu mai trecuse pe atunci un bărbat de multă vreme.

Dar nu vreau să vă trec prin toate experiențele mele vestice și pentru că a și trecut atat de multă vreme de atunci, voi abuza de câteva bulleturi să vă spun ce am învățat eu despre Irlanda, în decurs de o săptămână.

  • ca să ieși la picnic în Irlanda, ai nevoie de mușama, bocanci, pelerină de ploaie, doua umbrele de plajă, cuie de cort, nervi tari și mâncare.
  • dacă te duci la muzeu vei afla că: de fapt, culoarea națională a Irlandei era albastru și ei nu își dau seama când a devenit verde.
  • dacă ești alergic la nuci, fii fericit. pe toate produsele din supermarket vei fi avertizat cu privire la posibilitatea de a da sau nu peste o nucă în produsul tău: “warning. this product does NOT contain nuts” “warning. this product MAY contain traces of nuts” “warning. this product contains nuts”
  • dacă ești fan femei corpolente… Dublin will be heaven for you. m-am simțit Kate Moss pentru o saptamana și eu nu sunt chiar filiformă. so… yes. whatever turns you on.
  • se pare ca e ok ca dupa 11 noaptea, ca femeie, sa umbli in chiloti si maieu cu o pereche de urechi de iepuraș playboy pe cap, chiar daca ai 110 kilograme și ai băut cât o garnizoană de soldați ruși.
  • de asemenea, e ok să ți-o tragi rezemat de peretele barului din care tocmai ai ieșit cu John Doe atârnat de gât. nimeni nu te va deranja.
  • i have not seen even one single sheep. Am plecat în excursii around Dublin, la țară, printre dealuri, pe malul mării (încă nu înteleg de ce ai nevoie de 13 caractere să scrii numele unui oraș care se pronuntă “dunleir”)…i tell you! there are no sheep.

Poate lucrurile s-au mai schimbat între timp. Vă povestesc pe 24 când mă întorc.

 
1 Comment

Posted by on April 15, 2012 in Aiurea

 

Tags: , , , ,

One response to “Road trip to Ireland!

  1. Alveydra

    May 23, 2012 at 9:36 pm

    Try Wales.. they don’t call them “sheep shaggers” for nothing…

     

Leave a Reply

 
