RSS

Gâscă Socială

15 Apr

Așadar… dupa cum puteți observa în dreapta ecranului a intervenit abuziv un box, care raspunde la numele de Facebook widget. Pentru că sunt o nenorocită ahtiată dupa trafic, vă invit să îmi dați like.

Aș putea spune că îmi doresc să fiu mai aproape de cititori, că vreau să fiu și eu la curent cu ce postați voi, că îmi doresc să strang o comunitate, dar… nu. E ok. Fac asta strict pentru ego-ul meu umflat în pene.

Hai. Ce stați și vă uitați ca la poartă nouă? Like.

 
Leave a comment

Posted by on April 15, 2012 in Aiurea

 

Tags: , ,

Leave a Reply

 
