RSS

my fashion issue

11 Apr

Problema mea cu moda se imparte pe doua niveluri:

1. Hainele devin din ce in ce mai ciudate (sau categoria Dafuq is this shit??)

Frăție, eu nu pricep. Sa dea dracu’, dacă mă duce mintea apropo de niște aspecte. Sa o luam sistematic: in lumea mea mică și neagră, botinele, cizmele si cu bocancii sunt încălțări pe care le purtăm iarna. Dacă nu suntem delicate ca niste zimbri de rezervatie, din timp în timp avem voie să ne băgăm laba piciorului și în botine. Cu toc, nu zic nu. Că și eu le port. Imi plac. Dar daca îi botina, și dacă tre să o porți iarna sau haide, primăvara, de ce le faceți, tăticule, cu vârf decupat? Nu de alta, dar nu toatele avem bani de tapsiu să mergem cu Cobălcescu la piață. Și în pasaj la Obor, când dai de o baltoaca de noroi cu zăpadă și cu alte materii lichide pe care nu le menționăm (recte pipi) vârful ăla decupat este o binecuvântare. Ca să nu mai spunem că arată în picioare de parca, în sfârșit, noi femeile, am acceptat realitatea: suntem niște copitate.

Also, nu pricep nici reversul medaliei. Damele bine care poarta pantofi barbatești. Pe langa faptul că numele spune ca NU SUNT PENTRU VOI, arata de parca v-ati incalta cu labe de scafandru și din cauza că știți să mergeți numai pe tocuri, când clămpăniți în alea pe stradă arătați ca un device bipolar de pliciuri de muște pentru podea.

Și inca o chestie care pentru mine este ca algebra de clasa a 11-a, deși atunci am trecut clasa la matematică, la fașhion trends nu cred ca îmi iese: de ce trebuie ca incaltarile alea sa aiba niste culori atat de chiloțiiiiiii?

2. Și grasele ies pe strada (sau Faceti haine si pentru bubuline)

Problema cu moda este ca nu se gandeste la toate categoriile de public pe care trebuie sa le atinga. Nu am mai vazut crac de blug sau pantalon evazat in niciun magazin de ani de zile. Nici macar in alea de Orice la 13 lei. Eu arat ca un salamior de Sibiu peste care s-au stropsit 10 kile de borcane de zacusca cale de 7 ore intr-un pachet carat cu fan curierul atunci cand ma imbrac cu blugi stramti sau drepti. Femeile au intre 1.45 si 1.90 de felul lor dupa ce le iese si maseaua de minte. Faceti camasi pentru toata lumea. Nu toata femeile au 70 la sani cum nu toate au 140. Dar si nefericitele alea care dau aceste limite au voie sa isi cumpere haine. Unele femei, in special alea care au burta pentru ca nu au bani sau ambitie sa se duca la sala, sau pur si simplu sunt lesbiene si nu le pasa…. vor si ESTE INDICAT sa poarte blugi cu talie inalta.

And the list could go on forever, but it is pointless. The question is: fashion, why u no like all women?

Acum, domnisoarele cu masuri divine vor sari de curul lor fara celulita in sus si vor spune: nu te pune nimeni sa iti cumperi ceva in care nu iti sta bine. Da, I agree, dar de ce ma obligi sa imi cumpar haine din piata de la Veteranilor de la chioscul de unde isi cumpara si tanti de la care abia ce am cumparat un harbuz si o legatura de loboda, ca eu vreau sa imi iau hainele la fel ca voi, din mall. I love cashmere too, I want to wear it.

Ce bine ca mai exista Second Hand-uri!

 
3 Comments

Posted by on April 11, 2012 in Aiurea

 

Tags: , , , ,

3 responses to “my fashion issue

  1. Oly

    April 12, 2012 at 4:53 am

    In Bukresh cam slabuta treaba cu SH`urile…abia astept sa ajung acasa sa dau o raita prin cele `enshpe de-acolo. Si crede-ma, I feel you, sista. Am renuntat la mall de multa vreme…Piata Sudului si Bazarul Castanilor (da, exista asa ceva) is singurele locuri in Bukresh unde gasesc haine cat de cat decente care sa-mi vina. Doamne feri` sa vreau si io ceva tricou mai fistichiu, pantaloni de camuflaj ne-facuti in Turcia sau – vai mie! – blugi de alta culoare decat negru sau albastru si forma de burlan, ca n-am nici o speranta.

     
  2. gascaprinapa

    April 12, 2012 at 7:13 am

    Olule, stiu. trust me. Am fost in Miniprix ca am zis ca probabil e singurul loc unde e ceva mai de calitate si pentru oameni peste 50 de kile… dar nu.

     
  3. Anca

    July 13, 2012 at 7:52 pm

    pe mine ma enerveaza ca nu gasesc rochite de vara cu putina maneca. nu. toate trebuie sa fie cu bretele🙂

     

Leave a Reply

 
