RSS

despre comunicarea în online și alte nimicuri

09 Apr

Recunosc, de ce să nu spun cu mâna pe inima ca așa este… o frec pe Facebook prea mult timp. Gata, am zis-o. Da’ măcar, dacă îmi fată mintea câte o aberatie, o fac sa fie amuzantă, dacă tot pierd timpul omului cât stă săracul să citească ce a stropșit neuronul din mine, baremi să râdă. Dacă nu pot să îl fac să râdă, îi dau o muzică de pe Youtube. Bună, nu zbumți. Dacă am citit ceva ce mie mi s-a părut că nu mi-a irosit timpul, îi dau un link. Pe unde mă duc, la evenimente socio-muzico-culturalo-whatevero…mai trag si o poză doo, că poate a vrut si el să mearga dar n-o avut bani și nu l-o lăsat femeia și vrea și el să știe cum o fost.

Dar, să-mi moară mie trandafirii și maidanezii din complex dacă înțeleg cum pot unele specimene să posteze niste aberații de aici până în Tadjikistan de mari. Și nu ajunge că le postează și se excită ca fetele de 13 ani când se uită la prima reclamă la linii erotice, mai au și o armată de alții ca ei care îi aplaudă.

Mi-e atât de greu să nu dau nume în acest articol, pentru că sunt câtiva care merită gâdilați în talpa goală cu un cui ruginit pentru zeama de varză stricată pe care o varsă în fiecare zi pe peretele celor 1.000 de oameni din listă pe care nu ii cunosc dar îi pupă în cur.

Serios… nu ne pasă cine vă crede mari bloggeri, mari onlineri, mari formatori de opinie, mari deștepți și mari profesioniști și mari social media personalities…pentru ca NU sunteți. Sunteți niște lingăi cu prea mult timp liber care se duc oriunde e un pișcot gratis și o ‘mapă de presă’ cu un cadou kitchios în el și dupa ce vă întoarceți de acolo, vă comportați în scris ca niște casnice din anii 1970 care laudă nurorile despre ce prăjituri bune au făcut și după ușă le scuipă în cafea.

Obișnuiți-vă că la cei 20-24-26 de ani și la joburile voastre sub 1.000 de euro și la școlile neterminate probabil și la experiența voastră de împins hârtii și făcut cafele prin vreun corporate building în care intrați cu cartela, NU sunteți autorități în domeniu. Și obișnuiți-vă că în afară de două trei ASE-iste in devenire, nimeni din cei care contează nu vă invidiază pentru cât de ‘cul’ sunteți. Pentru că NU sunteți.

Între timp, vă păstrez în lista de Facebook pentru că îmi dați material de râs cu lacrimi și de miștouri când ies la bere și rămân fără lucruri inteligente de dezbătut. Aș da link spre paginile voastre, dar a dracu’ să fiu daca îmi trimit eu cei șase cititori deștepți să ingereze comunicatele alea de limbiști pe care voi le numiți bloguri.

Și ca să pup și eu pe cineva în cur, pentru că merită, dacă vreți să citiți ceva bun în online, onest, curat, decent, care anunță când e advertorial, care postează ceva util și care are în spate niște ani de experiență care îi dau dreptul să posteze ce vrea mama lui pe pagina aia: intrați aci la nenea ăsta, pe care eu îl citesc în fiecare zi, ba chiar m-am abonat și la newsletter!

Au re[zer]voir.

 
Leave a comment

Posted by on April 9, 2012 in Online, Romania

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
